Blog Archive

Thursday, November 19

terSEPIT*pe aku ni,cm xde title len.huhu


Hmm,produk pertame aku.hehe...
Aku x expect pown sape2 akan bace tp ape yg aku taw ini antre care ntok aku hamburkan segale perasaan xtenang dlm jiwe aku ni...

Sape2 bleyh je kate aku ni jahat,o xsedar diri,pentingkan diri o pape je la...
Coz sumetimes wat u see is not like wat it seems,tho..

Kenape di saat aku rase aku da jmpe sumone yg aku rase aku nk hidup ngn die smpai tua,tiba2 dtg sumone yg dgn sekali pndg je aku tros suke....
Dan kenape harus die pown simpan perasaan yg same mcm aku...

Aku cube da elakkan perasaan tu tp die makin lame makin bertambah.huhu..
N when he asked me why not him,seriously man...
I dun have the answer..huhu

Dan dgn tibe2 die minx aku luperkan die coz die xnk ganggu hbgn aku walaupun aku tau perasaan die..
Aku sndiri rase itu perlu sbb lbh baik skrg drpd perasaan aku kat die bertambah dan terus bertambah..
It will be a nightmare for me if that really happen..

Aku sendiri pun xjangke aku bleh rase cmni...
rase cm tgh dlm dilema pown ade gak.huhu..
kalo tanye soklan yg mane satu aku akan pilih,seriously aku xde jwpn 2 sekarang...
tibe2 terase love suck!
huhu=(

No comments: