Blog Archive

Monday, June 13

Apabila Bosan Menyeliputi Diri........................


Salam

Even tak semua yang layan Kpop ni,tapi takpe aku layan.ahaha. Nak buat camne dah dorang comel sangat.heeeee >.<


Hari ni satu hari aku menghadap komputer jek tengok show korea.aduuh la. ape nak jadi ntah. Bukan aku tak nak buat kerja tapi macam takde ape nak buat. Yela,aku bukan ada projek macam budak budak u lain. So,kalau dorang busy,aku goyang kaki standard la kan.hoho. Tapi sebenarnya tetap jugak la aku ni tidak menunjukkan contoh student yang baik tsk tsk =_=

Dari dok melanguk tak tentu pasal baek kita layan tengok benda yang boleh menghiburkan*padahal boleh je buat benda yang berilmiah.duh



Layankan aje 2pm & Shinee <3

:: sedang bergiat cergas ingin merajinkan diri ^_^ ::

No comments: