Blog Archive

Friday, October 7

Senget

Sakit.tipu la tak sakit.aku pun manusia biasa. memang susah nak lupakan seseorang yang pernah kita sayang dan lupakan dengan sekelip mata je memang tak ah. seseorang tu hanya boleh buat keputusan kalau dia betul2 rasa keputusan tu betul ataupun ada sebab lain yang aku rasa aku taknak tau. tapi aku akan anggap benda ni mematangkan aku sebab keputusan yang kita buat untuk kebahagiaan masing-masing. kalau boleh taknak nampak kau pun, so boleh la cepat sikit perasaan ni hilang ;))

We can run, We can hide BUT We can't Escape (Kata2 Lin semalam.hehe)

1 comment: