Blog Archive

Wednesday, December 22

:: keHIDUPan ::


Hmm,aku da lame pk pasal ni sbnrnyer..
Aku teringin sangat nk jadi org yg berguna,xde la aku nk kate aku ni teruk sgt or ape kan..

Aku nk jadi seseorg yg org lain boleh percaye n bley count on me for something..Kdg-kdg ape yg ada dalam hati kite,kite xbley nk luahkan depan2 or terus terang dgn perasaan kite..
Sbbnyer mungkin kpd siapa kite nk luahkan or patot ke x di luahkan..

Dan kdg2 jugak aku teringin nk ade sorg kawan robot yg bley aku luahkan perasaan ape2,n then esoknyer die da lupe..Aku still akan rase lega even die tu robot.haha..

Nak kate kehidupan aku susah,xla jugak..
Cume keadaan sekeliling aku yg buat jadi susah..


Aku bukan la sorg yg
happy-go-lucky,friendly and suke cari mmbr bler susah..Dgn erti kate laen xnk menyusahkan org..


Aku dkatekan sesorg yg suke menyendiri,suke wat bende sorg2-ikut kpd mmbr2 aku gtaw la.hoho..Tp nk wat camne an,at least aku ade prinsip yg xsuke menyusahkan org laen,tp sering dsusahkan.
Tp AKU takesah=)
*teringin nak jadi sumone yg ramai org suke.haih -_-

No comments: