Blog Archive

Thursday, December 23

~ pERut ~

Hujan je seharian kat bumi Kuala Terengganu ni... Mmg sedap je kalo nk tido ni.haha.
Tp rase cam takde mood pulak nak tido haha.
Td sebelum aku g tengok dorg berlatih teater aku g print something n nk photostat something.
Tp yg hangennyer kedai yg ke 4 aku bertanggah baru la ade sinar harapan buat aku nk fotostat..huhu.. Dengan dugaan hari hujan nyer lagi...

Tp tadi mmg rase geram gler la ngn tuan punyer kete yg tengah drive kete td,taw la die tu dalam kete an,sedap2 je nak bawak laju kat lopak air yg memang sangat la banyak airnyer.
Naseb baek tangan aku ni tangkas menepis daripada terkena tempias air kotor itu dengan payung strawberryku..hihi.*sempat plak aku suke.haih.

Itu satu hal,yang satu hal nyer lagi wat hati aku xberape nak hepi adalah makan xsampai setengah jam tp perut a saket..
Sebabnyer? Isi perut tu ank kuar lah an.huhu. Ape ag aku pown dalam kehujanan jalan la laju2 an..*blum cter ag majal ari ni..


Perkara yang terjadi yg membuatkan aku rase geram :
  • G PKK,tp org yg aku nk jumpe xde.*dah la sok jumaat,sah2 la cuti.hangen
  • Pencarian kedai yg mesin fotostat nyer tak rosak.haih
  • Makan tadi tadapat wing.huhu T_T
  • Hampir kuyup dek pemandu kereta yg berdedikasi td.huh!
  • Air teh kegemaran tbe2 plastik bocor.*mmg xterkire la sedenyer=(
Tp takpe,yang penting aku sentiase menhepikan diri hoho.

No comments: