Blog Archive

Friday, December 24

:: pentas ::



Banyak sebenarnye yang kita boleh blaja luar daripada pusat ilmu cam sekolah rendah ke menengah ke,maktab sains ke,kolej perubatan or even sekolah blaja memasak..

Sama ada diri sendiri je yang nak buat atau pon tak. Tapi kalau pun diri sendiri nak buat tetap jugak ada halangan lain. Orang sekeliling kita pulak,sama ada mereka membenarkan atau pun tak.

Bagi aku,aku tersekat nak lakukan semua tu. Aku tak dapat lakukan semua tu. Kadang-kadang aku memberontak.*dalam hati je

Memang susah kan nak dapatkan kepercayaan walaupun daripada orang yang paling dekat and rapat ngan kite. Membuatkan aku terfikir hidup tak adil untuk aku. Tapi aku slalu think positive and kata kepada diri aku sendiri,semua yang berlaku ke atas diri aku kat dunia yang sementara ni dah ditetapkan dan ada hikmah di sebalik semua yang berlaku.*muhasabah diri sendiri^_^

Aku tahu Dia tak mungkin biarkan aku macam yang aku rase sekarang ni. Dunia ini untuk dijelajahi,diamati dan dirasai. I want to treasure it as long as I had the oppurtunity (*_^)

Aku harap jalan yang tempuh nanti akan membuatkan aku jadi insan yang lebey matang. Insya Allah......



No comments: