Blog Archive

Wednesday, January 5

~ AZAM ~

Salam

Hmm,sem baru dah mula. Tapi aku tak rasa teruja pon,huhu. Sebabnye,haruslah pasal cgpa aku ntok sem lepas. Yang harunya sampai sekarang aku tak btau kat mak bapak aku. Pointer drop sape la yang suka nak jaja kan,hoho =_= *kenape aku rase aku ni pengecut ek.huhu

Macam sem yang lepas2,azam aku taknak malas da,taknak buat keje last minute da,taknak tangguh2 da,taknak tido dalam kelas da,taknak sembang tyme lecture n last but not least adalah taknak men game tyme lecture dah!!!!!!
TETAPI........................BISAKAH???????? ;'(



As u can see,itu adalah keadaan ketika di matrix,kalo xsilap ngah study week.. Semangat study kat library la konon kan.... Last2,tido gak.haih..

Keadaan kat u sekarang pown same,tp xla cam dulu. Subjek sekarang "terlalu-senang-untuk-tidak-dipedulikan!"... Paham2 sendiri lah ye.hehe. Jadi,pesanan kepada saya iaitu diri sendiri supaya tanamkan azamkan baru and make sure azam tu jadi kenyataan!!!! AMIN...
Insya Allah... *Mak,doakan anakmu ini berjaya^_*

Pastikan pointer sem ni naek oke!


No comments: