Blog Archive

Thursday, January 6

suke-ria~berbelanje~akhirnya?????

bler hang out ngan kawan kawan mula l a lupe diri. pegi sini nak beli ni,pegi sane nak beli tu.haih. bler jimat tu jimat btol,tapi bler nak spend tu tak pandai lansung nak sekat sekat.aku la tu.huhu.

alkisahnye,hari ni nak membeli belah(konon) untuk sem ni. dan hamba hamba Allah yang gila sushi ni pown singgah la di salah sebuah restaurant sushi di bumi kuala terengganu untuk menjamu selera.



aku ni pulak macam makan la sushi kan tapi gedik jugak sebenanye nak cube.hehe. so,aku memberanikan la diri beli maki.not bad la rase die,rase maki la.haha. itu pon tak bley mkn banyak banyak.



.
.
.
.
.


ebi fried rice santapanku waktu itu


kire macam aku ni berusaha la jugak nak makan. tapi first time aku makan bukan la antara kenangan yang aku nak ingat.haha. tanx kepada kawan kawan yang mengajak saya turut serta,kalo tak ntah bler la nak merasa kan.hehe.

iniainpunya:beli kek secret recipy even da kenyang.nafsu nafsu~ =]

No comments: