Blog Archive

Sunday, January 9

.MAKEP2010>

Majlis Anugerah Kepimpinan Pelajar sesi 2010

overall not bad.yela bukan senang nak handle progam then program tu smooth je kan flow die.
ssi ni punye pown best tapi aku tatau nape aku macam agi rase sesi 2009 macam bagi impak kat aku.hehe. maybe sebab aku jadi AJK yang terlibat dengan proses sebelum event MAKEP ni. kalo tak silap aku,aku jadi ajk jemputan. antara benda2 yang kene buat :
  • telefon semua presiden kelab untuk maklumkan pasal kena anta kelab masing2 punye permohonan (tbahagi kepada beberapa kategori)
  • not to mention,bukan sorang dua je yang kene call,bape banyak kelab la kat UMT tu~
  • edit surat jemputan yang akan dihantar ke VIP,pegawai kanan dan yang sewaktu dengannya (first time naik sampai ofis NC ngan TNC) ^_^
  • call lecturer untuk make sure datang ke tak time event tu.haih.penat.
  • mcm ag sebenarnye.
tu tak kire ag yang kene buat time rehearsel kat dewan konvensyen TTI @_@
tp sume tu penat yang berbaloi. pengalaman yang bler ingat je : ade jugak benda best yang aku buat kat sini.hoho.

da puas flash back,back to 2010 punye event. rase macam something missing here n there. maybe sebab aku jadi tukang makan je kot malam tu. tapi usaha pihak pihak yang menjayakan event makep ni sangat sangat la dihargai.hehe.




dari kiri : fazrul,kak ayi,aku,ali


makanan malam tu;nyum nyum

dan tahniah kepada SRN UMT sebab menang piala utama malam tu! (*_^)


No comments: