Blog Archive

Thursday, May 26

siang BOSAN~malam MAKAN

Salam

walaupun penat praktikal(konon) di siang hari,tapi still boleh ikot mak abah makan ngan geng geng veteran die. korang memang boleh tengok la veteran tak veteran.eheh. aku ngan adek aku je kot yang masih belia remaja.haha.iye kan aje.

sebenanye dorang ni saje saje ajak makan, bley mengeratkan lagi hubungan silaturrahim sesama saudara Islam,ye dak.ewah! kalo nak tau jemput2 ngan sate;ye yang kat atas meja tu jemput2 dan sate tu sume aunty Min yang belanje,kitorang bawak datang perut je.eheh. aku taktau la kalo ade yang panggil jemput2 tu cucur ke,cucuq ka dan yang sewaktunye dengannye lah. asalkan boleh masuk mulut,kunyah,telan,kenyang.erk! hoho


#1 bley tahan jugak kalo orang dewasa bercerita^_^


dalam pada ngantok2 aku tyme tu bley segar mate nampak sate. da lame jugak la tak pekena sate ni. tapi aku ni pelek sket kot sebab aku just makan sate daging je.hoho. aku taktau la kenapa aku tak suka nak makan sate ayam.weirdo!



dalam pada dok makan tu,aku tibe tibe teringat member member aku yang dok kat desa tasik tu. rindu la pulak.eceh. dah lame tak lepak sob sobs. tapi nak buat macam mana,aku ni bukan la jenis yang boleh keluar rumah sesuka hati,macam sekarang tengok la aku lepak ngan sape.haha.
takpe la,terima ape adanye.kan kan kan =]

.
.
.
.
.

semalam memang aku taktau dari mane datang aura kebosanan ni yang tanpa bagi hint dia bertandang.hoho. nak fb bosan,nak men game bosan,nak jalan2 keluar malas pule,last2 tido la kejap. akibat bosan yang teramat,aku pon bangun dari lenaku dan search la blog blog yang ada funny stories biar kasi segar sket mata aku ni.huhu. aku pown tak ingat best ke tak sebab aku cari random camtu je.hoho.


#abes bosan la aku ni.hoho

walaupun aku buntu dengan kerja yang supervisor aku bagi tapi takpe akan aku usahakan hingga jaya.yihaa! Go go fighting! @_@

Sekian~

No comments: