Blog Archive

Thursday, June 23

Part 1 :: 30 Days Blogging Challenge

Salam

Day 1- Your Favorite Song

Aku sebenarnya tak terlalu ikut sangat dengan arus muzik masa kini.Wah,ayat nak mantap je.haha.oke serius. Tapi betul la,aku takde specifics song yang aku suka gila.Kira macam lagu-wajib-dengar-24/7 nye lagu.Tak sampai tahap tu la.

Tapi ada satu lagu ni cam mendayu-dayu je bila dengar,macam ada satu feel yang buat aku nak dengar banyak kali.fuuhh..goosebumps.oke tipu.Its just aku suka bila setiap kali aku dengar lagu tu dan aku pun tak tau dorang ni asal mana sebelum ni. Nak buat entry ni punya pasal baru aku search kat youtube tadi rupa-rupanya lagu ni OST cerita indonesia@sinetron [CINDERELLA].. Aku tau cerita tu ada main kat tv dulu tapi tak ikut sangat ^_^



Day 2 - Your Favorite Movie

Disebabkan aku ni dah tangkap cintan dengan artis/drama/movie Korea jadi haruslah cerita yang aku paling suka cerita korean an.Tapi sebenarnya tak jugak.hehe. Tak kesah la cerita tu datang dari negara mana sekalipun,asal best aku layan.wa tarak hal punya~

Aku ni ngade-ngade sket.tipu.banyak sebenarnya ^_^
Aku suka tengok cerita kalau dalam cerita tu ada pelakon yang aku suka je.Jadi maknanya kalau cerita tu tak menyengat mana;kata orang sekarang kan,aku tetap layan.Ugh.teruk jugak aku ni.haih. Tapi sebenarnya depends jugak.oke putar-belit la ini orang. Takpe,kita simpulkan jela di sini bahawa aku layan je semua cerita.sonang cito - U ke X ke,Y ke,18SX ke.Oopss.tidak. (^_^)

Hmm,cerita yang bagi impak sikit.eh banyak. Ada satu cerita ni,cerita sedih la tapi best,habaq hang! Cerita Jepun ~ Sky of Love (Koizora). Hingus meleleh (nangis macam kena sebat dengan mak masa kecik-kecik dulu) tengok cerita ni sampai tak cukup tisu,lengan baju pun jadi mangsa lelehan mucusku.erk? Ahahahaha.


p/s :: Suka Jang Geun Seuk. Oppa,fighting! (sumpah gedik.ahah)

Bersambung.....











No comments: