Blog Archive

Sunday, June 26

Part 2 :: [Day 3-Day 4]

Salam

Sebenarnya kan,aku patut mula buat challenge ni awal bulan ritu,pastu abes betul-betul 30 haribulan,tapi sekarang dah akhir bulan.ahahaha. Blog aku kan,suka hati aku la.muahahaha.Jadi,maknanya disini disebabkan aku start buat 23 Jun 2011 part yang last ialah pada 22 Julai 2011. Wahh,lama ag tu.....Oke,sembang je lebih.Aku teruskan je ye dengan part seterusnya.Enjoy!

Day 3 - Your idea of the perfect first date


Aku ni kuat berangan sebenarnya. Apa je nak nampak sweet,nak pakwe macam tu la,tinggi la,ade janggut sejemput la,hitam manis-si-tampuk-manggis la,suka buat surprise la(perempuan mana tak suka,habaq mai kat cek sat!).Opps terlebih suda.ngeee ^_^

Hmm,idea aku ni maybe sangat-orang-tak-buat-tyme-first-date punya idea tapi aku suka dan nampaknya tak penah lagi la terkabul.eh termakbul.Ah,mana-mana jela.Asalkan maksud tercapai.hehe

Aku bukan la jenis orang yang extreme,sukakan benda yang mencabar tapi sikit tu mungkin la. Sebabnya kenapa aku katakan begitu ialah aku pernah mengharap kalau teman lelaki aku tu nak ajak aku keluar first date,prosesnya akan begini*siap proses kau,ingat ngah buat eksperimen kimia ape!

  • Call me in the middle of the night and saying that he want to take me out.eh tercakap omputih pulaks.yaww.
  • Esoknya terpacak depan rumah aku tiba-tiba,suruh siap dan bawak apa yang patut-dia steady je suruh macam tu sebab dia dah sediakan semua.ngeh2. Perempuan pulak memang tak suka kalau benda-benda tak ready ni,tapi curious punya pasal ikut jek. *dalam realiti memang tak akan terjadi la ain oi* tsk tsk
  • Surprise!!!! Dia bawak aku naik bukit. Wah,romatiknya~ Naik pakai kaki bukan kereta oke. Endahkan peluh-peluh yang menitis,bau busuk masam+bacin semua.
  • Tengok matahari terbenam,cakap omputih,SUNSET. Dan seterusnya makan makanan yang dia dah bawak+bersembang+tangkap gambar+bla...bla....and the list goes on..
  • Dah puas,dia hantar balik rumah tiba-tiba ada bunga. Ntah bila dia beli aku pun tak perasan. Pastu tidur malam tersengih-sengih sampai air liur basi meleleh tak sedar.ahaha.oke melampau sungguh imaginasi aku.
  • Tengah syok tido ni,dapat mesej 'selamat malam' dari dia dan dia kata sangat enjoy keluar dengan aku dan dengan tidak semena-mena aku melompat kegembiraan atas katil tanpa takut sedikit pun katil akan patah atau mengganggu gugat mimpi indah orang lain.Angau-gila bayang-ko tambah la sendiri.haha
p/s : melampau first date nak macam tu kan.lalalalala~




143
 
 
hoi-hoi-ya-hoi-mari-kita-panjat-bukit-samasama














Day 4 - Your favorite photograph of your bestfriends

Disebabkan aku ni lone ranger,jadi aku takde la specific bff.huhu. Aku ada kawan baik masa sekolah dulu tapi bila aku start pindah Labuan then Kota Samarahan masa aku form 4 dulu,aku jadi renggang sikit tapi kitorang still je rapat sampai sekarang. Rapat tak bermakna selalu hang out sama-sama kan. Kitorang still je contact tanya khabar,kadang-kadang kalau masing-masing ada masa baru la keluar.hoho.

:: Layankan aje pic-pic ini ye >.< ::

2003   


2010



Pic kat atas ni kawan-kawan time nakal-nakal kat sekolah dulu.peace yaww ;))



Jom Heboh KT [2011]
sue-aku-tasha [karok kat MYDIN jek]

aku-kak ayi time perasmian SUKANUN vii_2011


p/s : aku mungkin tak peramah,tapi aku sayang kawan-kawan aku ;))

Bersambung....

No comments: