Blog Archive

Monday, June 27

Day 5

Salam

Day 5 - What makes you differents from everyone else?

Nurul Ainee bt Ahmad Kabri is just a simple girl. Walaupun aku bukan seseorang yang loveable,yang boleh buat orang terus suka bila first time jumpa aku.Aku takesah sebab aku tau aku ada kawan-kawan yang ikhlas dan terima aku seadanya. Aku mungkin sombong bila orang tak kenal aku.Mungkin jugak dikatakan gedik.ugh. Pendiam(boleh caya tak?) Tapi bila dah kenal aku,tengok la bila aku nak berhenti cakap.pot pet pot pet je kejenye.haha. Setiap orang ada attractive point yang boleh buat orang nak dekat dengan kita,so aku rasa aku pun ada aura macam tu.heee ^_^

Aku jenis yang suka berterus-terang.Serius aku tak suka gilagila bila aku dah tau orang tu tipu atau tak jujur tapi merekamereka ini taknak cakap benda  yang sebenarnya.Benda yang betul,pahit ke manis ke terpaksa lah telan. Kata nak hidup kan! Chillax la beb.hoho

Walaupun aku anak sulung,tapi aku dapat rasa yang aku suka bergantung kat orang yang aku percaya*teruk la.kan3..Tapi yang paling penting aku flexible orangnya,boleh sesuaikan diri dengan apa jua keadaan.cewaahh.ahahaha.

Yang utama daripada yang terutama,aku adalah seorang yang sangat mudah untuk mengalirkan airmata. Aku tak boleh tengok citer2 sedih,dengar cerita2 sedih,terus tangkap leleh.hoho. Emosi lebih. Tapi emo emo aku pun,aku susah nak marah,aku pun tak tau kenapa.haih. Hmm,aku sebenarnya suka berfikir,tapi disebabkan setiap kali aku berfikir aku sakit kepala yang bukan kepalang,jadi aku rasa nak berhenti sementara daripada profession tersebut.eh bukan,tabiat aku.bukan.kebiasaan.ah lantak lah.

sapa yang takcomel ni..hehe

p/s : hari ni saket kepale sampai aku tertido masa LI siang td.bleh dimaafkan.ahah.

p/s_2 : hari ni gaya bahasa cantik sikit.aha.pe.rah.san!






   

4 comments:

dya mohamad said...

hi slm perkenalan aini,sy follow awk(:

jom baca

http://dyapunyabelog.blogspot.com/2011/06/perhatianaku-tak-rampas-kawan-kau.html

Nurul Ainee said...

tq. i appreciate it ;))
juz tak sangke ade jugak orang nak bace.hehe
i'll be there soon.zaaass~

Ibu Ammar said...

sama macam ai, kuat emo, kuat nanges pheww!

Nurul Ainee said...

Ehe. Normal la tu,pompuan kan...hehe