Blog Archive

Thursday, June 30

Jom Reka Dialog




Setelah beberapa lama menjadi silent reader(macam stalker la pulak.haha),tiba2 hari ni aku terpanggil nak join segmen Mr. Ben Ashaari ni.


 Dialog antara suami isteri yang pada mulanya bergaduh tetapi berbaik semula at the end.Ok! Sedia!


Dari begini>>>>>>


Jadi begini ^_^

Di suatu petang yang damai,

Si Isteri ::  Abang ingat saya dok rumah saya tak tau awak tu menggatal dengan perempuan lain kat restaurant
       ombak-ombak buih tadi,tersengih-sengih macam kerang busuk,siap pegang tangan lagi tu yang tak
               tahan! (Muka si isteri merah menahan marah)

Sang Suami :: Ewah2,sedapnya mulut bini aku ni berkata-kata macam tau pulak aku buat apa tadi
                     sebenarnya? (sambil goyang-goyang tangan)

Si isteri :: Ha,apa sebenarnya yang awak buat sampai kena pegang-pegang tangan,gembira je muka tu? 
              (Sambil tanganya ingin memukul manja dada bidang sang suami tapi sang suami dapat mengelak)

Sang Suami :: Perempuan tu client saya,saya kan broker tanah dan kami shake hand ye cik timah oi bukan
                     saje2 nak pegang2.

Si isteri :: Owh,jom la sambung main chess,Check Maid!!!!! (Si isteri melompat kegembiran kerana menang,padahal sang suami tak persan si isteri main tipu ) 

p/s:si isteri saje wat2 gaduh,nak maen tipu.hihi




   


No comments: