Blog Archive

Saturday, July 2

EXhaustED!!!!

Salam

Disebabkan aku tibatiba busy disaat-saat akhir internship aku kat INSPEM,so memang tak dapek la den nak update blog ni haa. Tapi akan daku usahakan menghabiskan challenge ini walau apa jua aral yang melintang terbalik terbongkang.hoyeah bebeh!!

Day 7 - A photo of an animal you'd love to keep as a pet

nak rabbit ni kecik je,tamo besar2 >.<


Aku ada pengalaman yang manis pasal arnab ni. Aku tak berapa ingat la pulak masa tu umur aku berapa tahun,sama ada 7 atau pun 8 tahun macam tu la. Jiran aku ada bela arnab,bulu arnab tu putih pastu mata dia warna merah. Satu pagi tu aku pergi la rumah jiran aku ni nak main dengan arnab dia,ok main-main goncang-goncang arnab tu tiba-tiba aku rasa kehangatan kasih sayang arnab tu kepadaku. Dia telah memberi aku kencingnya itu yang nasib baik tak hancing. Terus sejak tu aku tak berapa suka arnab.haha. Tapi kalau suruh pilih sama ada aku nak bela kucing atau arnab,aku pilih arnab.*sebab taik die kecik2,senang nak kaut buang.hoho

Day 8 - Your Dream Wedding

Garden Style Wedding.heyoheyo.


Sweetnyer~ Haih.berangan jela.
Comelcomel <3
Abaikan couple di atas:aku nak pic kawen background camni.ngeh3
p/s : keep on dreamin! ko ingat ko anak dato' nak garden wedding bagai. tsk tsk ;'(


Day 9 - A photo of the item you last purchased

Aku da lama tak membeli belah. Tapi kalo tak silap benda last yang aku beli before this,shawl kot.hehe.

Ini aku memperagakan barang terakhir (shawl) yang aku beli. Bulan lepas kot.

Day 10 - A photo of your favorite place to eat 


Aku takde tempat makan yang aku specific suka. Kira macam kalo keluar hang out aku akan g makan di situ.Oh tidak! Aku makan je kat mana2 yang aku rasa nak. Tapi disebabkan aku suka makan spaghetti,tempat makan yang bertuah adalah...............................

Nyum Nyum 

  



Bersambung....

No comments: