Blog Archive

Friday, July 15

Sekian Lama...................

Salam

Lama gila tak menghapdet blog ni ha. Kenapa? Sebab aku tak rasa macam nak type pape pon. Takde idea? Bukan. Takde masa? Bukan. Takde ape sebenarnye? Pun bukan. Eh.bukan. Berapa banyak bukan daaa..haih.
To be frank,i'm not in the mood to do anything after i've finished my internship at UPM. I feel mentally,physically tired. I'm burnout! Oke,over. Even dah seminggu aku habis praktikal aku still terasa penatnya. Kenapakah? Sebabnya kerja-kerja yang sepatutnya siap time praktikal tak dapat disempurnakan. So,aku terpaksa menggunakan masa cuti aku yang tinggal ni sebaiknya.haih. Nak A punya pasal,sanggup buat apa aje. Kalau tak dapat A memang jadi hantu aku. Kenapa? Korang sendiri tau jawapannya ;))


p/s : kenapa banyak sangat kenapa? aku sendiri tak tau kenapa.hik3. nak kene sedas penangan dari golongan2 tak puas hati baru tau.;P

No comments: