Blog Archive

Sunday, July 17

Day 22 - Day 24

Salam (^_^)

Takyah nak banyak melalut,teruskan dengan challenge ye. Enjoy!!

Day 22 - A letter to someone who has hurt you recently 

Aku rasa lately takde siapa pun yang buat aku sakit hati jadi aku rasa aku nak buat surat untuk someone yang pernah hadir dalam hidup aku dulu.heeee ^_^




Day 23 - 15 facts about you

Hmm,payah la pulak nak fikir pasal diri sendiri sebab memang jarang kita tengok diri sendiri,selalunya orang yang observe kita.hoho. Aku senaraikan apa yang aku rasa itu diri aku. Haih,banyak pulak tu. +_+
  • fleksible
  • penyabar
  • penakut
  • low self-esteem ;(
  • suka buat benda sendiri,i mean handle things by myself
  • pemalas ya amat.haha
  • stage fright
  • sukakan suasana yang aman harmoni ^_^
  • trustworthy,Insya Allah
  • gila gila >.<
  • reliable,depends on situation.hoho
  • suka baca buku2 yang berbentuk motivasi dll
  • cemerkap.apakah itu? hehe
  • sukakan kejujuran dan kebenaran yang hakiki ;))
  • menghargai seni budaya kita


Day 24 - A photo that means a lot to you

~ Biarlah foto itu terakam indah di hati aku je ~







   

To be continued......................^_^

4 comments:

syazrinakuya said...

feewwit..yg last tuh untuk ucuk ke.hahaha

Nurul Ainee said...

haha.byk la kau. rahsia~ ;p

Anonymous said...

sis, kaa tagged kat link ni :P

http://letmebemeso.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

Nurul Ainee said...

hihi.cam menarek je.